Kases aparāti FAQ – biežāk uzdotie jautājumi

Biežāk uzdotie jautājumi par kases aparātiem FAQ

Kas ir kases aparāts un kam tas nepieciešams?

Kases aparāti FAQ ir jūsu ceļvedis par visu, kas jāzina par kases aparātiem Latvijā – sākot no iegādes un nomas līdz VID sertifikācijai un programmēšanai.

Kases aparāts ir elektroniska ierīce, ko uzņēmumi izmanto, lai reģistrētu pārdošanas darījumus un izsniegtu klientiem čekus. Tas ir obligāts, ja uzņēmums veic skaidras vai karšu maksājumu pieņemšanu. Tas palīdz nodrošināt pārredzamu grāmatvedību un atbilstību nodokļu likumdošanai.Lasi vairāk par kases aparātu iegādi un nomu.

Kā izvēlēties pareizo kases aparātu savam uzņēmumam?

Izvēloties kases aparātu, jāņem vērā uzņēmuma nozare, klientu apkalpošanas veids un pārdošanas apjomi. Mazajiem uzņēmumiem piemēroti portatīvie kases aparāti, bet lielākām struktūrām nepieciešamas POS sistēmas ar plašākām iespējām.Lasi vairāk par kases aparātu iegādi un nomu.

Kāda ir atšķirība starp kases aparātu iegādi un nomu?

Iegādājoties kases aparātu, tas kļūst par jūsu īpašumu, ar vienreizēju maksājumu. Noma ļauj izmantot kases aparātu par mēneša maksu, kas ietver arī servisu un tehnisko atbalstu. Tas ir ērti uzņēmumiem ar sezonālu darbību vai ierobežotu budžetu.Skatiet arī oficiālo VID informāciju par kases aparātiem.

Vai kases aparāts jāsertificē VID?

Jā. Latvijā atļauts izmantot tikai VID sertificētus kases aparātus ar fiskālo atmiņu. Neatbilstība šai prasībai var radīt sodus. TIR SIA piedāvā tikai oficiāli atzītus modeļus, pilnībā saderīgus ar VID regulējumu.Lasi vairāk par kases aparātu iegādi un nomu.

Ko nozīmē kases aparāta programmēšana?

Programmēšana nozīmē kases aparāta sagatavošanu lietošanai: PVN likmju ievade, uzņēmuma datu iestatīšana, maksājumu veidu definēšana. Mēs nodrošinām profesionālu programmēšanu katram klientam bez papildus maksas.Skatiet arī oficiālo VID informāciju par kases aparātiem.
0

Grozs ir tukšs.